יום שלישי, 29 בספטמבר 2009

כיבוד קל - עשה זאת בעצמך ??


אירועים רבים אך לא גדולים במיוחד נדרש לספק לאורחים כיבוד קל למשל אירוח משפחתי בבית או בגינה, מסיבות רווקים, בראנץ', ימי הולדת, ישיבות צוות בעבודה, כנסים, ימי עיון ושאר אירועים עסקיים. קייטרינג לאירועים כחתונה, בר מצווה וכדומה לא בא בחשבון, הם פשוט ערוכים לכמות גדולה יותר של אנשים ובד"כ מצפים לתשלום גדול יותר בלי קשר לכמות האורחים שיגיעו.


אז איך בעצם אפשר להתכונן לאירועים מסוג זה ולארח בסטייל?! הרי ידוע שהאוכל והשתייה הם הדבר בכל אירוע ובד"כ עליו מדברים אחרי האירוח במיוחד הישראלים עם התיאבון הבריא.


דבר ראשון אם החלטתם להכין לבד את הכיבוד יהיו בטוחים כי אתם בשלנים מדרגה ראשונה, אחרת אבוי לכם ולמסיבה, הביקורות שתקבלו מהמוזמנים יהיו קטלניות.אם אתם בטוחים ביכולת הבישול שלכם כמעט כמו שפים מקצועיים עליכם לבחון טוב מאוד ובקפידה את סוג המוזמנים והאירוע על מנת להחליט על איזה קונספט של כיבוד קל תכינו וזה נכון גם לגבי המשקאות, האלכוהול והקוקטיילים. קחו בחשבון שיש להכין כמות מספקת לכל האורחים, לא תרצו שמישהו יישאר רעב ובלתי מסופק?! כמו כן יש לקחת בחשבון שאתם גם עומדים להגיש בזמן האירוע אז לפחות תנסו לגייס כמה חברים שיעזרו לכם בהגשה, סידור ועריכת הכיבוד, נשמע קצת מתיש ומעייף, לא?! אני אתכם צודקים לחלוטין, כל אחד היה גם רוצה ליהנות מהאירוע שהוא עורך ולא רק לטרוח ולטרוח במיוחד במסיבות רווקים, ימי הולדת או איזה פגישה עסקית, ישיבת צוות או מפגשי לקוחות שאתם אמורים וצריכים להיות מרוכזים בעבודה ובמטרת הפגישה.כאן נכנס לתמונה שירות קייטרינג לכיבוד קל ומהיר, סוף כל סוף שירותי הקייטרינג מתאימים עצמם לזמנים החדשים, לא עוד אפליה לטובת אירועים גדולים כחתונות. היתרון בכך הוא לא רק הראש השקט אלא שניתן לקבל בחבילה אחת של כיבוד קל גם את העריכה, עיצוב והגשת הפינוקים, הפקת אירועים לא הייתה קלה יותר מאי פעם. מה עוד שעם כל זה שלא עבדנו קשה מידי והפקנו אירוע מצומצם בסטייל גם אנו אלו שקוטפים את המחמאות בסוף המסיבה.


אבל הכי חשוב זה ליהנות, מה שרוב הפעמים מארחים באירועים ומסיבות לא זוכים לו, בעזרת שירות קייטרינג לכיבוד קל ומהיר גם את זה פתרנו :)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה